poniedziałek, 10 września 2012

Podusie Lucy i nie tylko;)

Witajcie!!! Dziś chciałam Wam zaprezentować kolejne dodatki do pokoju Janka ( i nie tylko). Jak już wiecie kolory dominujące to czerwień, niebieski, biały, kolorystyka marine, ale z akcentami przyrodniczo-star-wars-owymi;) Jakiś czas temu przeglądająć blogi natrafiłam na blog Lucynki http://retrodom.blogspot.com Lucy to niezwykle utalentowana osóbka, właścicielka pięknego domku, sama szyje m.in. piękne poduchy, robi dekoracje do domu (np. drewniane bojki), no słowem człowiek-orkiestra!
 Bez chwili zastanowienia zamówiłam podusię do pokoju Janka, taką z gwiazdą i pięknymi przeszyciamy z boku, no i jedną poduchę z ważką do salonu, bo mam ostatnio ważkomanię;)
Podusie dostałam ekspresowo i już służą rodzinie, szczególnie chłopcy je sobie upodobali:
Są naprawdę śliczne i wykonane z wielką starannością i z bardzo dobrych materiałów!
Ta z ważką będzie albo w salonie, albo w sypialni...nie mogę się zdecydować...
I jeszcze mały kolaż z wczorajszej wyprawy moich chłopaków na Stadion Narodowy na imprezę Danone Nations Cup. Dokładnie o 10.00 odbyło się (po raz pierwszy w Polsce) otwarcie Światowego Finału DNC czyli rozgrywek międzynarodowych drużyn piłkarksich dzieci z całego świata. Dla Janka była to świetna okazja do obejrzenia młodych piłkarzy w akcji a także do wspólnej zabawy w Rodzinnej Strefie Rozrywki:)
Pogoda dopisała, humory też...czego chcieć więcej?


  Uff, znowu się rozpisałam...A tu tyle pracy...W planach mam upiększanie swojego kalendarza i obrazek powitalny dla małej Amelci:) Przyklejanie koronek i pięknych papierków, naklejek i innych gadżetów to ostatnio moje ulubione zajęcie:) Czemu nie upiększyć czegoś co jest szare, bure i nijakie???W końcu raz się żyje i szkoda czasu na bylejakość i przeciętność prawda?
Buźka
Marta 

3 komentarze:

  1. Ależ będą z nich marynarze:) Cudne podusie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Martus -bardzo się ciesze ze podusie sie podobają i ze trafiły w dobre ręce. Zapraszam do siebie jesli tylko bedziesz w jakiekolwiek potrzebie tekstylnej :-)). Dzieki za miłe słowa o mojej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co Lucy, napisałam prawdę:)Pozdrawiam serdecznie!Buźka!

    OdpowiedzUsuń